Skip to content
Weddings & EVENTS

EVENTSTYLING

Fotografie | For Love We Live

WERKWIJZE

Ik ga in gesprek met jullie om te kijken wie jullie zijn, wat is jullie bedrijfsfilosofie, wat willen jullie uitstralen op het evenementen wat moet de boodschap zijn, daarop voortborduurt slaan we een brug naar jullie Evenement. De styling oftewel de beleving moet uiteindelijk jullie unieke uitstraling hebben.

We gaan brainstormen over de zaken ‘must’ en the ‘nice the haves’ voor jullie evenement. Dit gaan we dan uiteindelijk tijdens het gesprek finetunen en dan wordt de ‘ruis’ ineens heel concreet. Ja, en dan? Dan moet de vertaalslag van concrete stijlen, kleuren en materialen omgezet worden in jullie zakelijke beleving.

Ik heb n.a.v. dit gesprek een concreter beeld van jullie bedrijf echter wil ook de beleving, de kleuren  en het interieur van de betreffende evenementlocatie zien. Dus als de kennismaking niet op locatie plaats kan vinden zal dat hierna gepland worden.

Daarna kan ik aan de slag om de brug te gaan slaan tussen jullie wensen, mijn expertise en kennis en de locatie. Ik ga dan een stylingplan maken met een moodboard, materialenlijst en een offerte. Ook maak ik een afspraak met mijn vaste leveranciers om mijn stylingplan te bespreken en uiteindelijk samen met haar het plan finetunen met de mooiste bloem, meubilair en eventuele tent. Het voorstel ontvang je 2 weken na ons gesprek, creatief proces heeft tijd nodig  ; )

We maken een telefonische afspraak om alles samen tot in detail door te nemen en te bespreken. Ik kan dan ook toelichten waarom ik bepaalde keuzes heb gemaakt en dat ik wellicht weleens wat afwijk van een bepaalde materiaal en/of kleur.

Eventstyling – prijs op aanvraag

LET'S COLLAB

Fotografie | Inge Pieck Fotografie

We gaan samenwerken! Na akkoord zijn soms nog wat kleine aanpassingen deze zal ik verwerken in een 2.0 moodboard, materialenlijst en offerte.

Een maand voor de evenementdatum spreken we af voor een detailgesprek. We gaan samen alles van A tot  Z doornemen tot de kleinste details. Daarna gaat mijn voorbereidend werk beginnen, ik zorg dat ik alle materialen heb en voorbereid, contact met leveranciers voor meubilair, tentenleverancier, transport regelen en laatste details doornemen met bloemist. Wist je dat ik gemiddeld 40 uur nodig heb qua voorbereiding voordat ik daadwerkelijk op jullie evenement sta?

Zullen we een keer een kop thee drinken?

THE DAY

Ik zal aanwezig zijn met mijn StylingBazen team. Afhankelijk van de grootte van het stylingplan hoeveel StylingBazen aanwezig zijn. In de basis ben ik als Eventstylist aanwezig samen met een assistent stylist. Met dit team gaan wij zorgen dat wat wij hebben afgesproken gestyled wordt zodat alle wensen, materialen, meubilair samen één mooi geheel wordt. En dat jullie middels deze beleving even in een andere wereld zijn. 

THE DAY AFTER

Afhankelijk van de wensen van jullie, als opdrachtgever, en i.c.m. de evenementlocatie wordt de volgende dag weer alles afgebroken en opgeruimd. Dus daar hoeven jullie dan ook geen zorgen over te maken.

Zoals jullie lezen doet een Eventstylist toch wel wat meer dan enkel vaasjes neerzetten. Het is een rol dat op mijn lijf is geschreven, ik word extreem blij van mooie materialen, ik zie de kleinste details die er echt toe doen,  ik heb de niche  om op de dag te kunnen schakelen als er wat ter plekke wijzigt en het is ontzettend bewerkelijk waardoor er veel uren ermee gemoeid gaan. Het is een bijzonder vak en ook het mooiste vak van de wereld!